مقالات

نظافت محل کار به عنوان یک عامل در محیط کار چه تاثیری دارد؟

حتما برایتان پیش آمده که گاهی بدون هیچ دلیلی احساس دلهره و ناراحتی دارید و حتی هیچ علتی برای این حالت خود پیدا نمیکنید. در این مقاله از سایت کلینکس cleanx.ir ، قصد داریم  عامل این حالات روحی را در رابطه با نظافت محل کار یا نظافت منزل مطرح نماییم.

نظافت محل کار ، نظافت مشاعات ، نظافت ، نظافت محل کار به عنوان یک عامل در محیط کار موثر است؟ ، نظافت به عنوان یک عامل در محیط کار ، خدمات نظافت

تاثیرات نظافت محل کار و نظافت منزل

 

اما آیا میدانید عامل بسیاری از این حالات روحی  مسائلی چون بی توجهی به نظافت محل کار یا نظافت منزل ، آشفتگی وسایل موجود در محل کار یا محل زندگی ، گرد و غبار نشسته رو اشیای دور و اطراف شما و … هستند.

شاید در ظاهر امر نظافت مساله ساده ای به نظر برسد اما جالب است بدانید که نظافت محل کار بازدهی و رضایت کارکنان را بالا می برد و همچنین بر رفتار کارکنان تاثیر مثبت میگذارد.

پس باید در نظر داشته باشید که مسئله ای با این اولویت را در برنامه ی کاری خود قرار دهید. برای این کار می توانید کارهای خود را برون سپاری کنید و به کلینکس سرویس آنلاین خدمات نظافت و خدمات منزل اعتماد کنید.

 

و اما اساساً نظافت چیست و نظافت محل کار یا نظافت منزل چه تاثیری دارد؟

نظافت و پاکیزگی یکی از مباحثی است که هر انسانی از بدو تولد با آن دست و پنجه گرم میکند .

 و درهمه جوامع بشری از گذشته تا امروز مطرح بوده و در آینده هم مطرح خواهد بود. نظافت یعنی پاک شدن از هر گونه آلودگی ودوری جستن ازهر چیزی که به بدن و روح انسان ضرر می رساند.

یکی از شرایط سلامت روح و جسم ، نظافت وپاکیزگی است. خوردن ، آشامیدن ، نظافت منزل ، شست و شو  ، نظافت محل کار ، نظافت مشاعات و … همه از شروط یک زندگی سالم است.

طبیعت انسان پاکیزه و سالم است و هر روز خواسته یا ناخواسته خود را از آلودگی پاک می کند.و سعی میکند خود را از هرگونه آلودگی که به جسم و روح او ضربه میزند ، پاک نگه دارد.

آلودگی و کثیفی ضمن اینکه سبب بسیاری از بیمارهای روحی وجسمی می شود. راحتی وآسایش انسان را هم از او می گیرد.

نظافت در دو  بعد روحی و جسمی برای انسان لازم است. در واقع اینها یک عادت وخودنمایی نیست بلکه نیاز روح و جسم است و تمیز شدن فضای زندگی و کار برای سلامتی مفید است.

 

 حال با یک مثال ساده بحث را ملموس تر میکنیم .همان طور که میدانید بعد از خوردن وآشامیدن ، معده آنها را هضم می کند و مواد اضافی از بدن دفع می شود.

روح ما هم ازاین قاعده مستثنی نیست ، بعد از کار روزمره یا برگشت به محل زندگی انسان نیاز به ریلکس شدن دارد و باید مواد اضافی خود را دفع کند و  از محیط اطرافش انرژی مثبت بگیرد اما چگونه و چطور ؟

زمانی که محیط امن شما آشفته و نامرتب باشد حس آشفتگی به سایر اعضای خانه منتقل میشود.

اما برعکس آن زمانی که محیط آراسته و تمیز باشد یا نظافت محل کار و …. انجام شده باشد ، ذهن و روح ، ناخودآگاه تحت تاثیر آن قرار میگیرد و خستگی های ناشی از کار روزانه  برطرف میشود.همه اینا در سلامت جمعی جامعه موثر هستند .

در اینجا بود که عده ای  به این فکر افتادند تا پدیده ای به نام کلینکس (سرویس آنلاین خدمات منزل ) را متولد کنند تا به سلامت افراد جامعه کمک شایانی کرده باشند.

با کلینکس هال خونمون و خونتون و خونشون همیشه خوبه !!!!

 

برای ثبت سفارش نظافت خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید:

نظافت مشاعات

خدمات پذیرایی

خشکشویی آنلاین

کلینکس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

تلگرام:

https://t.me/cleanx_ir

اینستاگرام:

http://Instagram.com/cleanx.ir

توییتر:

آپارات:

http://Aparat.com/cleanx.ir

گوگل پلاس:

http://Plus.google.com/113312696005245938891

تماس با کلینکس

 

 

مطالب و مقالات مرتبط:

نظافت منزل و تاثیرات آن بر جسم و روح انسان

پذیرایی مجالس رسمی و تشریفاتی ( قسمت اول)

خشکشویی البسه ، راهنمای علائم البسه ، راهنمای علائم اتوکشی

به گفتگو بپیوندید یک دیدگاه ثبت شده

  • Eric Jones گفت:

    My name’s Eric and I just found your site cleanx.ir.

    It’s got a lot going for it, but here’s an idea to make it even MORE effective.

    Talk With Web Visitor – CLICK HERE http://www.talkwithwebvisitor.com for a live demo now.

    Talk With Web Visitor is a software widget that’s works on your site, ready to capture any visitor’s Name, Email address and Phone Number. It signals you the moment they let you know they’re interested – so that you can talk to that lead while they’re literally looking over your site.

    And once you’ve captured their phone number, with our new SMS Text With Lead feature, you can automatically start a text (SMS) conversation… and if they don’t take you up on your offer then, you can follow up with text messages for new offers, content links, even just “how you doing?” notes to build a relationship.

    CLICK HERE http://www.talkwithwebvisitor.com to discover what Talk With Web Visitor can do for your business.

    The difference between contacting someone within 5 minutes versus a half-hour means you could be converting up to 100X more leads today!

    Eric
    PS: Studies show that 70% of a site’s visitors disappear and are gone forever after just a moment. Don’t keep losing them.
    Talk With Web Visitor offers a FREE 14 days trial – and it even includes International Long Distance Calling.
    You have customers waiting to talk with you right now… don’t keep them waiting.
    CLICK HERE http://www.talkwithwebvisitor.com to try Talk With Web Visitor now.

    If you’d like to unsubscribe click here http://talkwithwebvisitor.com/unsubscribe.aspx?d=cleanx.ir

نظر بدهید